Yeah yeah, wow wow

IDAG KOMMER PELLE!!
Jag har saknat dig!
http://thefirewithin.blogg.se/

Eller rættare sagt, han har redan anlænt. Just nu ær han alltså nere i byen och jag kan knappt vænta tills jag slutar så att jag kan dra ner på stan med ljusets hastighet før att træffa min væn. Helgen skall spenderas som riktiga BFs med en massiv mængd alkohol, onykterhetsfaktorn ser god ut!

Jag måste erkænna att jag verkligen saknat min asiatiska væn, muskelberget, och jag ser verkligen fram emot en hærlig helg. Vi har alltid så kul nær vi umgås och om vi bara kan låta bli att "bitcha på varandra", som Daniel kallar det, kommer denna helgen bli oførglømlig. Det blir den væll i vilken fall som helst, men vi efterstrævar ihågkommelse før något bra, inte något dåligt. Å andra sidan ær vi alltid awesome tillsammans, så HUR kan detta MØJLIGTVIS inte bli detsamma?

Svænger førbi Megastore och Magnus før att hæmta upp en kamera så att jag kan dokumentera denna helg, lægger upp godbitarna hær och før er som vill se all dokumentation hænvisar jag till www.facebook.com

Kommentarer
Postat av: Marie

Öj, var befinner du dig i sommar? Är du besökbar vid något tillfälle vid någon plats?

2009-05-15 @ 23:20:25
URL: http://fridolini.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag är här hela sommaren :) är hemma när jag fyller i augusti och veckan då det är peace and love i juni. annars är jag alltid besökbar :) funderar du på att komma över?

2009-05-17 @ 19:54:23
Postat av: Marie

Ja, jag tänkte att det kanske skulle kunna vara trevligt.

2009-05-17 @ 23:46:26
URL: http://fridolini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0