The art of picking the right pizza..

Att införskaffa bakismat är inte så enkelt som man kanske kan tro. Först måste man välja vilken fettdrypande mat man skall inmundiga. Hamburgare, Pizza, kebab.. alternativen är många. Jag valde pizza. Sedan ska man bestämma om man skall göra egen pizza, köpa färdig pizza från en pizzeria eller ska man köpa färdiga frysta  pizzor som man värmer i ugnen? Jag valde att köpa färdiga frysta pizzor som bakas i ugnen. När jag sedan är inne på den lilla närbutiken vid mig så finns det tusen och åter tusen olika pizzor att välja mellan. Köttfärs, kyckling, vegetarisk, mozzarella.. Allt finns! Efter mycket velande tar jag i alla fall en mozzarellapizza och en kycklingpizza.
Smaklig måltid mig själv!

Piiizzaaa

Införskaffade mig proviant för dagen i närbutiken vid mig, Fanta, två (!) stycken färdiga pizzor, Sörlandschips och en burk Sprite. Fettdrypande, oh yes.


Kommentarer
Postat av: Linn

Detox?

2009-05-25 @ 08:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0