Linn Pehrson, arbetskollega och væn

Hejdå Linn, nu læmnar du oss, eller mig,  på Elkjøp før att dra ivæg mot nya æventyr i livet.
Fantastiska eskapader och upptåg væntar dig i exotiska Ørebro, medans jag ensam slentrianmæssigt får strøva i kundesentrets korridorer.

Kanske kommer du sakna oss på jobbet, kanske ær det bæst att ni drar in heltæckningsmatta i lægenheten, stæller fram grønt tè med honung i køket och har våfflor på onsdagar? Det ær nog också bæst att Pontus skaffar ett dokumentskåp dær han kan førvara pennor, papper och annat kontorsmaterial så att du før gammal vanas skull kan smyga førbi och sno åt dig en penna eller två nær du tror att ingen ser. (refererar till "Linn Pehrson, penntjuv eller rebell").

Du ska veta att du kommer vara saknad hær, min tillvaro kommer bli lite tråkigare och mindre spænnande. Jag kommer surfa in på doden.se och tænka på dig, varje gång det ringer en kund ska jag tænka "nu ringer det en glad kund som vill prata med mig" och jag ska alltid dricka en extra kopp grønt tè med honung i før  din skull.

Lycka till med allt Linn!

Kommentarer
Postat av: Linn the penstealer

<3

I will miss you all.



En blå heltäckningsmatta kanske vore nåt?

2009-05-28 @ 19:02:26
URL: http://doden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0