It's a hard days work

Arbetstid: 8:45-19:00
Utrustning: Flottigt hår, tè, frukt och sællskap av Linn (som øverger mig imorgon till førmån før Ørebro)

Hejdå Daniel, som åkte hem imorse. Som tur ær ses vi igen i helgen då jag førærar Væsterås med ett besøk!
Idag ær jag emellertid på jobbet och førærar Linn och Marcus med min nærvaro.

Ett speciellt tack till Marcus som bytte vakt med mig igår och jobbade mina två sista timmar 17-19 så att jag kunde gå hem och umgås med Daniel.

5 hours down, 5 to go..

Kommentarer
Postat av: Frida

Linnea! Så du är i Västerås i helgen? Jag åker till västerås lördag morgon för att senare på eftermiddagen ta ett flyg till London. har några timmars dötid där så vi kanske springer på varandra :D

2009-05-28 @ 17:56:50
URL: http://fridaschubert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0