Girls night out, the best of times!

Helg, det skall firas! Skulle firas.
Med min vapendragare Linda "Hippie-Linda" Engström gav jag mig hän åt helgens festligheter, med alkohol.
Efter ett försök att med papiljotter locka mitt hår korkade vi upp första vinflaskan. Exprimentet med papiljotterna gav ett minst sagt klent resultat, vinet gjorde däremot sitt! Temat för kvällen var Tjejsnack som behandlade de viktigaste ämnena, kvinnomisshandel och rädslan för sunkiga lägenheter på Bäckby.

En glädjande nyhet är att Linda har hoppat på festivalbåten och blir en del av Peace&Love-teamet i juni!
Go Girl!

På puben



Idag, därimot, är jag inte i lika bra skick. Jag lider av så kallad "broken spirit". Goda nyheter är att mitt huvud är i ett stycke, jag kom hem tryggt i en taxi frammåt 3 och eftersom jag inte kollat in internetbanken än är jag lyckligt ovetande om exakt hur mycket jag spenderade under kvällen.



Uh, sliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0