Sommaren 2009 i stora drag

Ett axplock av några stora händelser under sommaren, självklart finns det fler händelser men dessa får tala för sommaren 2009 så länge! More to come..

- Peace and Love 2009
Var grymt! I min själ, så var det en underbar festival. Tard Camp 09 for life! Total onykterhet, boende i en pissoar, fint väder och de härligaste människorna blandat med a shit load of music. Här kommer listan på alla 26 akter jag lyckades se:  Hoffmaestro & Chraa, Backyard Babies, A Camp, Johnossi, Gentleman, Thåström, The Soundtrack of our Lives, Mötley Crue, Hockey, Peter Doherty, Babyshambles, The Sounds, Turbonegro, Cult of Luna, Lars Winnerbäck, Mando Diao, Witchcraft, Dia Psalma, Melody Club, Anna Ternheim, Jerry Williams, Chris Cornell, Hello Safride, Håkan Hellström, Pain, Graveyard.

The Crew (med avsaknad av två)
Mer bilder finns på www.facebook.com



- Ugglas revy i Karlshamn
Gänget drog till Karlshamn för att se på vår stora idol Magnus Uggla! The man, helt enkelt. Akt 1: revy, spex, sketcher som vi alla höll på att skratta oss till döds åt. Akt 2: "Mamma Uggla", minikonsert med alla Uggla-låter som vi alla känner igen och älskar ihopsatta till en musikal. Vi fick bensinstopp två gånger på vägen dit, men annars gick allt smärtfritt..

Frukost i Karlshamn
Småtrötta och nyvakna i Karlshamn, just köpt frukost för att inmundiga den i bilen på väg hem.



- Syrran på besök

Äntligen kom lillesyrran Viola på besök och jag fick chansen att visa mitt liv, min vardag och allt det fina som finns att göra här. Det blev mycket prat, catching up, fika, vin, shopping på stan, laga mat tillsammans, lunch på Aker Brygge, fjord cruise och tjejkväll!

Zettergren x2
Ingenting slår kvalitets-tid med syrran!





















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0