Linnea 20-år!!

That's right!
Den 8/8-09 var det dags för mig att bli vuxen, oh my, jag är så vuxen nu. Jag känner mig faktiskt lite annorlunda, någonting har förändrats. Dock har jag fortfarande svårt att komma ihåg att jag faktiskt får gå ut på krogen nu, jag räknas som en vuxen person och det är inte olagligt för mig att ta en jäger-shot på ett uteställer, jag KAN visa upp mitt leg och fortfarande få komma in. Woho!

Firade med en stor födelsedagsfest i Hahrska Palatset där det underbara livebandet Olzons uppträde för oss.
Tack alla som var där, det var underbart att fira med er alla. Verkligen. Det var en magisk kväll, tack för alla tal, både under middagen och senare på kvällen. Tack mina underbara tjejer Bee, Lina och Malin för födelsedagsrapen där ni på ett poetiskt sätt avslöjade alla pinsamheter om mig med skitroliga spex och på slutet förevigade det med en t-shirt dekorerad med en bild av oss samt den målande texten Friends forever.

Tack för alla presenter, jag har aldrig i hela mitt liv upplevt att alla presenter vart så genomtänkta och jag uppskattade varenda en av dem. (Nu blir jag rörd i min ensamhet framför min laptop när jag tänker på all kärlek som florerade den kvällen). Jag säger som vanligt, alla bilder kommer på facebook!


Awesome rosa skärm!!

Systembolaget for the world!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, älskar bilden!

Det var verkligen jättetrevligt på din födelsedagsfest/middag!

Ha det fint! <3

2009-08-17 @ 22:39:17
URL: http://holgersson.blogg.se/
Postat av: Linn

Om du pillar ut ena ögat kanske du kommer in på legget!

2009-08-24 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0